مدیریت تعارض
💞 *با هم بیاموزیم*💞
🌹 *مدیریت تعارض*🌹
مدیریت تعارض یک اصطلاح جامع است که به فرایند شناسایی و مدیریت کارآمد تعارضات در سازمان اشاره میکند. هدف مدیریت تعارض این است که در گام اول اثرات منفی اختلاف نظرهای موجود در سازمان را به حداقل کاهش دهد و در گام دوم شانس شکلگیری یک تعارض سازنده را افزایش دهد.
مدیریت کانفلیکت یا مدیریت تعارض را اعمال کنید. کارها را به نیروهابتان واگذار کنید به آنها اعتماد کنید اما آنها را رها نکنید.
در دسترس باشید. لبخند داشته باشید. این به معنای ولنگاری نیست. لباس غیر رسمی و خیلی ساده نپوشید. جدا از قرار دادن میز کارتان در راهرو و هال اجتناب کنید. اطاقتان شلوغ و بی در و پیکر نباشد. بذله گو نباشید. *جدا خودتان تدریس نکنید*. از فعالیتهایی مانند شرکت مستقیم در آماده سازی جشنها و مراسمات خود داری کنید. شیوه تدریس و کار کادر را از نزدیک کنترل کنبد. از همکاری سایر موسسات آموزشی بهره مند شوید. *از برندها و پک های ضعیف و غیر استاندارد بدلیل ارزان بودن استفاده نکید*. با آموزش و پرورش در ارتباط و با کادر آن نهایت همکاری و اطاعت پذیری را داشته باشید. *هیچگاه به هیچکس توهین نکنید. درگیری فیزیکی ایجاد نکنید* حتی اگر به شما حمله شد فقط دفاع کنید و از محل درگیری خارج شوید.*مطالعه کنید و مشاوره بگیرید*. با پرسنل مهربان باشید اما رابطه عاطفی برقرار نکنید. *بستگان را بکار نگیرید* اگر بکار گرفتید با آنها مانند سایرین از ابتدا و جدا مقرارتی رفتار کنید.
❤️❤️ *ارادتمند دکتر محمدی*
[۶/۱۲، ۱۵:۱۷] Dr.Mohammadi@drgmohammadi: محمدی: http://drgmohammadi.ir/
محمدی: آدرس سایت👆
آدرس پیج.
@dr.gmohammadi
گروه واتساپی
https://chat.whatsapp.com/ITUXpWSHzY8GYgh6X3WbPg