مدیریت مراکز آموزشی - مدیریت جذب و فروش
💞 *با هم بیاموزیم* 💞
🌺 *مدیریت مراکز آموزشی - جذب و فروش* 🌺
مدیریت فروش و بازاریابی یک عملکرد حیاتی در کسب و کار است که شامل فعالیتهای مختلفی با هدف ترویج و فروش محصولات یا خدمات میشود. این مقاله جامع به بررسی اصول مدیریت فروش و بازاریابی، اهمیت آموزش در این زمینه، ادغام استراتژیهای تبلیغاتی و نقش آن در رشد کسب و کار میپردازد.
مدیریت فروش و بازاریابی شامل برنامه ریزی، هماهنگی و اجرای استراتژیها و فعالیتها برای ترویج و فروش محصولات یا خدمات یک شرکت است. این شامل طیف وسیعی از عملکردها و فرآیندهایی است که به طور جمعی باعث رشد درآمد میشود و به موفقیت کلی کسب و کار کمک میکند.
بزبان ساده
✅ تا حدی تجاری عمل کنیم. *سخت ترین* بخش روند تولید تا مصرف هر محصول فروش seling و Marketing بازاریابی آن است.
🟢 دلالی و بازاریابی در فرهنگ ما تا حد زیادی مضموم شده است هر چند همیشه حدیث کاسب حبیب خداست را می گوییم
🔴 اگر *بازاریاب خوبی* نباشیم
*بازار دار خوبی* هم نخواهیم بود و اغلب شکست ها و ناترازی مالی در همین نکته است
🟢 مدیر و همه کارکنان میبایست *بازاریاب و بازار دار* خوبی باشند یا اصطلاحا *مشتری مدار* باشند.
🔥 هر نوع پرسنل و رفتار *مشتری آزار* را کنار بگذاریم.
🟢 رعایت استاندارهای آموزشی و کیفیت *تجهیزات و کلاسها و معلمان و تدریس و استفاده از برندهای با کیفیت و خوشنام آموزشی* از بهترین عوامل بازاریابی است.
🔥اگر به هر دلیل از برندها یا معلم های یا تجهیزات ضعیف استفاده میکنید این روند را بیش از یکی دو سال ادامه ندهید و سعی در شیفت به کیفیت داشته باشید
🟢 برخورد شما و کادر با اولیا و دانش آموزان باید مهربانانه و صادقانه باشد
🟢 نتایج کارتان و بازخورد فعالیتهایتان را *زیبا و شیوا و صادقانه* تبلیغ کنید
*ارادتمند دکتر محمدی*🌺🌺🌺